lördag 29 september 2007

5 kr/st



Fotade Jennifer lite igår. Mer bilder här.
Vi höll till i ngt övergivet hus jättenära där jag bor. Sjukt läskigt var det! Pussys som vi är ringde vi Anni som fick vakta oss.

Sprayflaskor, sönderslagna fönster, spritflaskor och rutten stank. Men några bilder fick vi till! Fotade på övervåningen först. Gick prima. Däremot var det läskigast på nedervåningen. Vi lade märke till ett par glasögon vi inte hade sett tidigare, men beslöt oss för att ignorera det. Jag och Jennifer stod i köket och försökte få till en bild medan Anni strosade runt. Helt plötsligt, som en rädd liten apa slängde sig Anni ut genom fönstret vi kom in i. Jag och Jennifer fattade ingenting och hakade på. Bruden med skills och den vita klänningen klarade sig galant genom fönstret utan den minsta skråma. Like, w00t? För stora skor hade hon till och med. Då vi alla väl var ute sa Anni att hon hade hört någon på övervåningen. Men liksom, vi kollade igenom hela huset innan vi fotade! Creepy.

Nästa gång jag går in där ska jag ha minst tio grabbar med 20 ficklampor var bakom min rygg.

Käkat massor nu. Min mage säger SPLASH! (Så som det låter då magen spräcks och alla inälvor flyger ut på golvet). Tråkhelg. Får ta mig i kragen och hitta på ngt. Eller... något har jag gjort iaf! Har sytt ett stort linne/klänning. Lite skabb, lite yo, lite belinda. Nu vill jag ha pengar så jag kan tjoffa balla kläder.

Puss någon? 5 kr/st. Jag kommer bli rik!

Inga kommentarer: