tisdag 4 september 2007

Så bull



Åh så bull, måste de varkligen ha sånna modeller? Det är ju verkligen inte snyggt på något sätt! M-mmm, tryck ihop brösten så möe du kan! Nej tack!

En till sak som är bull; Missade Las Palmas och SMK (för 70 spänn) bara för att skitRonnebykommun bestämde sig för att inte göra något för ungdomarna! Liksom, de fick inte hålla till i parken eftersom att ungdomarna kliver i rabatterna. Nej, det gör vi inte! Vi har väl nog vett i hjärnan även om man är full! Bara för att man lyssnar på den musik man gör betyder det inte att man kliver i rabatter, cyklar utan cykelhjälm och går mot röd gubbe? Nej.. usch säger vi. Usch. Lalalaaa... gubben ska inte få komma undan så lätt!

En till sak som är bull; Jag. Jag är så sjukt dålig på att uppdatera min blogg att det inte är sant! Jag kanske borde förbättra mig på den svagheten, om man kan kalla det för en svaghet?

Höh, idag var jag nyttig! Jag cyklade, gjorde sit-ups, rygg-ups och sån vadträning! Det ska bli mín nya dagliga vana! (Har btw hittat en medryttarhäst, visserligen sex år! Men iaf, jag ska höra med mami först.)

2 kommentarer:

Maria sa...

oooh! :D:D hoppas att du får bli medryttare på den då! :D så jävla mys! ..men sex år, det är väl inte så farligt?

Belinda sa...

Gör jag med! ^^, Har inte mailat än eller nåt.. ska höra med mamma först! Sex år, nej egentligen inte.. men tänkte bara på att jag inte har ridit regelbundet på ett år..