söndag 16 september 2007

Idag regnade det men jag log ändå.



Ja, jag är tråk som lägger upp samma bilder på bloggen som på bilddaboken! Men whatevaaah!

Fredag, lördag, söndag och jag hade jättekul-ish!

Fredag: Anna fyllde år, kalas hos henne. Annie trillade och slog sig på stärtenlol. Somnade nästan i Annas soffa, pallade inte ta nattbussen så vi gick hem... tog en timme ungefär.

Lördag: Drog över Tim till Uddevalla, för han hade ingenting att göra och jag hade hört att det var fest hos david med dreads även kallad bögen från smögen. Fråga mig inte vaffo. Vi traskade över till Disas mammas ateljé för att sedan gå till Kalle som fyllde 19. Där grillade de, hade en Dj och en... STUDSMATTA! Jåå, sist jag hoppade på en studsmatta tror jag var då jag badade i bamsepoolen i pyttemalå! Så det var kuligt. Sen skulle det komma några tönts och leka fight club, så jag och Tim tog med oss nödvändiga saker som våra väskor och några filtar och satte oss i några buskar. Jag pratade norrländska och han ngt annat ^^, Sen fick jag lära mig några judeskämt också! Jaaja, men det är fan 60 år sen det hände, ta inte så illa upp! Visst, det var skithemskt men nu ska jag byta spår igen! Sen började vi fundera var Disa hade tatt vägen så vi ringde henne. "Neeej jag är hos david med dreads." "Neeej jag är på sjukan!" Sen visade det sig att hon var i ateljén (skulle visserligen TILL dreadsen). Så då var det bara att bege sig ditåt, och jag blev mobbad för att jag inte har sett några Disney-klassiker. MEN jag är inte den enda! HIGH FIVE, Maria!

Jävligt mkt traskande fram och tillbaka.

I ateljén började Disa blöda näsblod dritmöe. Disa goes emo. Ska sno bilder av Tim och lägga upp på bdb senare. Halvvägs till Dreadsen kom vi på att vi inte orkade gå dit, så vi gick hem för att sova istället. :]

Söndag: Vaknade upp ett antal gånger under mitt sponge-bob täcke. Skitvarmt var det! Tim gick tillbaka till Disa för de skulle till Torp, vi bestämde att jag skulle tvätta klart och sen skulle jag följa med dit. Meeen, nu blev det ju inte så! Disa hade glömt sin mobil i ateljén så jag lekte stalker (som vanligt?) och bad Maria söka upp ett nummer på Eniro eftersom att jag inte var hemma vid datorn för tillfället! Fick tag i Disa och vi brände plastsnören! Resultatet ser ni ovan! Pyroman är skiten! ;D

FYYY VAD JAG BARA BABBLAR PÅ! HEJDÅ!

Inga kommentarer: