fredag 7 september 2007

FATTY GAME OVER!



Jospressen är fortfarande den musik som spelas mest i Winamp.

Slapp dag, började kl 11. Engelska och svenska. På engelskan hade vi diagnos som var lika enkel som en plätt! Sen fick vi sluta och ha lunch i 1½ timme. Efteråt hade vi svenska och då skulle vi redovisa en liten grej; Analysen av betygen/målsättningen som vi pysslade med förra lektionen! Jag, Annie och Sandra hade om VG och vi hade knappt förberett något! Sandra dök inte upp, så jag och Annie fick ta allt. "Allt" Haha, lät jättemöe ju! Var egentligen skitlite.

Efteråt skulle vi prata med läraren om hur det hade gått. Omg, crap! CRAP! Ingenting var ju förberett, på riktigt. Han tyckte ändå att vi var de bästa idag och att jag var jättebra på att redovisa, bara att jag börjar prata lite för fort. Ja, det är inte så lätt då man är nervös. Mina händer skakade som fan då vi hade redovisat klart ju! Sen fick vi tillbaka den lilla uppsatsen om pennan som vi skrev med! Även bra kritik där. "Kanonbra, även om du faller ur ramen lite på slutet (inte stilmässigt - bara innehållet)! Mycket bra språk!" Haha, skriva om en penna på ett A4, då är det svårt med ett slut så jag skrev om massa färger, typ! "Äsch, på måndag måste jag byta till en snyggare penna!" Skitbra slut, jö! LOl.

Så.. idag gick allting bra, för er som ville veta! Allting. Jag hann sminka mig och välja ut kläder i god tid, hade till och med en timma över innan jag skulle gå till skolan! Alla lektioner (höh, bara 2 st på hela dagen, men iaf) gick finemang. Fast.. jag har fortfarande kvar lite skak i kroppen efter redovisningen. Enligt Emelie ser jag lugn ut, men är skiträdd för jag är aldrig förberedd!

1 kommentar:

Anonym sa...

du ser lugn ut sålänge man inte känner dig brabra. du typ gör något med ögat och säger vissa saker som du vanligtvis aldrig skulle säga när du blir närvös. men annars är du ju luuuuung broo. / gissa vem!