fredag 21 september 2007

RAW



Jaa, idag installerade jag Picture Project som jag fick med systemkameran. Höhö, är jag lite seg kanske? Det har tagit mig hmm.. runt 6 månader att installera det, kanske? Anyways... jag ska börja fota i RAW-format nu, det var väl det jag ville säga med det!

Jag har tråktråktråk. Skulle ju kunna ringa runt, men det är jag för lat för! Istället trögar jag runt på myspace efter musik. Göttmos! Sen kom jag på att jag kommer bli fattig direkt efter studiebidraget eftersom att jag ska tjoffa fritidskort, lägga undan lite pengar till Emelie och ge Bill 70 spänn för hårfärg, köpa mössa och bajs. Jag kommer vara 78 innan jag får mitt jävla telezoom! (om det ens finns då) Tamron AF 70-300/4-5,6 Di m-mmm! De e najs!

Gay! Aldrig blir det som planerat!

Jag måste klippa mig snart -,-' Ska jag våga låta mamma fingra i det? Jooooo det tror jag väl!

Inga kommentarer: