fredag 7 september 2007

Offerprästers Orkester


Jag är något av en vardagsvd, ett smutsigt jobb och ingen behöver göra det. Både personal och familj att köra med, jag bara skojar jag är lätt att göra med!


Tjockis! Fy fan vad mätt jag är! Nu sitter jag och äter choklad från J.D Gross, höh! Bajs, bajs, allt är bajs! Höh, inte! Men jag får skitont i magen efter att jag har ätit! NU VET NI DET! Jag vill baka kladdkaka med Hamster, nu! Såndär... rolig kladdkaka som vi har planerat! Fy vad bäst vi är, hade vi vuxit upp tillsammans skulle jag inte förstå att folk orkar stå ut med oss! Yo bro! Festival(ER) nästa år? åh.. ja. Så fett att vi ska röja hela Sverige! Buttwipe MÅSTE vara med också, och Hamster måste vara snäll mot Buttwipe... tillsammans blir vi en jäävla trio!

"Simme, simme, simme ja, simme G, simme gay
Nere i Malmö tillsammans med Frej
Hela Las Palmas, nej, nej ,nej.
Fyllan är välkommen, hej, hej, hej."
Ja.. vilket jävla rim, jag kan inte göra det bättre själv!


hööööööhööhöööööö!

1 kommentar:

Anonym sa...

orka vara trevlig? ...men jaja okej för din skull så ska jag vara riktigt rumpslickartrevlig;) festivaler javisst men bara så du vet har jag lite uppbokat till arvika för mig,(dig?)om ett år och lite mer blir det ju flytt till gbg för mig och då blir det kladdkaka varje dag;)haha, ne men då ska du bo med mig;)