måndag 23 april 2007

Tråååååk

Ja, här sitter jag. Tråk tråk.
Bloggen är bara tidsfördriv nu under rasten.

Grooming, varför skulle det inte vara olagligt? Det är ju pedofili, om man nu kan säga så.
(Lyssnar på radio och nyheterna)
Leijonborg hoppas av, och kamphundar ska förbjudas i vissa hyreshus. Whatever. Jag bryr mig inte så värst.

Mami kommer i helgen, uhm.. får väl se vad vi ska hitta på. Äta grekisk mat har vi iaf bestämt, sen så finns det en utställning som börjar Lördag kl 12, om mamma hinner i tid hiner vi kanske dit. Sen ska vi väl prata om att byta skola och om att flytta. Jag vill gärna flytta just nu. Det gör absolut ingenting. Känner ändå Jennifer i Uddevalla, och man hittar fort andra folk. Bäst skulle det ju vara att hoppa av nu och gå IV i uddevalla eller ngt. Fast.. jag är ju fortfarande skriven i Malå, så jag måste väl gå där då. Hellre stannar jag kvar här så att jag kan åka ner till Malmoe när jag vill.

Sitter och skriver med Alex just nu, Skroutis lilla kompis.. eller, lillebror. han är sneeel hest, egentligen ska han sitta och arbeta med excel, men gör teckningar och skickar via mms till mig ist :] Klad. Lite roar barnen.

Jag borde dra nu. SO SO SO! mjääääääää

Inga kommentarer: