torsdag 5 april 2007

Du är värd att dö för



Wehuuu!
Lekte med Buttwipe igår <3
Vi gjorde typ det vanliga, käka glass, åka bil, sega, fota.. men det var så jävla skönt! Typ.. det var aslänge sen ju!
Och nu är Maria vittne på att jag verkligen bor i en secondhand butik! Jag kan kliva in i en garderob med ingenting och komma ut med cooooliga saker ^^
Igår hittade jag en hel del saker, men jag orkar inte skriva allt.

Åh, jag vill ju skriva mkt nu! Varför kan jag inte? ^^

Well, Maria ska komma över hit kl 10 och då ska vi fota.. har fortfarande inte bestämt mig om jag vill ha påskkärring eller om jag vill ha en nedstämd känsla på bilderna.
hmm.. Jag ska ju leka med Hanna på kvällen.. hon kanske vill posera påskkärring?
Usch, det blåser som fan! >.<

Jaaja, jag får väl uppdatera senare.. håhå!

Inga kommentarer: