torsdag 26 april 2007

Taknar som bara flyger iväg.

Åh, jag har ju egentligen massor att skriva om, men eftersom att jag är så filosofisk och tänker och vrider om allt till konstiga tankar så glömmer jag allt vad jag ska berätta. Hej, har vi hört talas om meningsbyggnad? Jo.. för ett tag sen.

Antways. Idag har jag varit ball och svullat. Massa massa massa glass! Inte bra för hälsan, säger tant Agda. Tråkar och ska skriva om en utställning av barnstolar i Alvesta (bleh) men istället kollar jag runt på folkets bloggar. Fast, det lär ju gå snabbt att skriva min lilla utvärdering. Jag bryr mig inte, bara jag får G... och det brukar jag få.

På lördag (möjligtvis fredag) kommer mamma hit och vänder Växjö upp och ned. ujuj, men käka grekisk mat och kladdkaka har vi planerat in! Gäller att svulla lite till, då man ändå håller på (har hållit på med det i ett år, typ).

Jag har hittat min kärlek, ännu en gång. Gamla t-shirts i stl XXXXL. Snyggt. Så nu ska jag åka till en second-hand butik på Samarkand, och sen ska jag väl leta runt i växjö centrum.. finns bara 2 sånna butiker i centrum. Dåligt.


tidsfördriv
snodde denna från någons blogg
har ju ingenting att göra direkt så

Frågor och svar
1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Inget, men på sidan 19 finns det en enda rad där det står "But after winning the local staring contest"
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
absolut ingenting
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Top Model
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
00.42? ( 00.55 var den visst )
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Funderar på om jag ska ut och springa imorgon och att jag vill fota lite bilder som har ploppat upp i min hjärna.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
På väg hem från skolan... Jag svullade en glass med Emelie.
7. Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?
Tittade runt i folks portfoli(er?) säger man så?
8. Vad har du på dig?
Trosor och t-shirt, nyduschad. Vad har du på dig?
9. Drömde du något inatt?
Jafan, men jag kommer inte ihåg det! Lite oroande var den. Har inte haften rolig dröm på ett tag.
10. När skrattade du senast?
Idag nån gång.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Utskrivna bilder, konsertbiljetter, skivor och en stoooor action-paintingbild.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Folk på stan är konstiga här.
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
jag är uttråkad så allt uppskattas!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Hard Candy
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa töntiga saker, superbra objektiv och bygga en egen studio!
16. Försök berätta något om dig som folk inte vet om?
jag har inte bajsat på hela dagen!
17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ge mig pengar.
18. Tycker du om att dansa?
faktiskt men gör det aldrig för jag kan inte
19. George Bush?
Äter du bajs?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
öhm, jag vill ha ngt töntigt sött. Typ, Allan, Tom, Alexander.. fan! vet ju mer, men då man ska komma på det finns det ju inte. Tjej typ Ellen, Frida, Krull.
22. Skulle du överväga att bo utomlands?
hmpf, isf brittland, danmark eller kanada (bättre politik än USA, annars the US and A)
23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Ja, my lady?
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Haha, vet ju inte vilka som läser här ^^ Maria? ;D

NÄ NÖ! Nu ska jag skriva lite på min EOS uppgift.
Hoppas Marias söta D80 kommer imåran! Usch, jag måste köpa mig ett stativ och en fjärrutlösare snart! MÅÅÅÖÖÖÖSTE!!!

Tah Tah

1 kommentar:

Maria sa...

haha, oh! måste göra det där nu ju! :)

Ja, kommer inte kameran idag så blir jag uppriktigt ledsen "/ Så jag håller tummarna :)