måndag 9 april 2007

Snart tillbaka till skolan -,-




Gud, vad jag saknar Maria!
Det kändes verkligen i hjärtat då hon släppte av mig vid lill-ica
"ja.. vi ses väl till... sommaren."
SOMMAREN! Det är för fan 1o veckor dit! Och då ska man jobba direkt man kommer till Malå bara för att man ska flytta i slutet av juli!
Men jag fick iaf leka med henne onsdagkväll och sedan ha en liten fotosession på torsdagsmorgon innan hon skulle till stugan.

Påsklovet? Öh.. alltså.. ja.
Det kunde varit bättre om man HADE LOV SAMMA VECKA SOM ALLA ANDRA!
Jag kunde ju faktiskt stannat i Växjö och åka bort någonstans bara för dagen.
Mormor hann man heller inte träffa, eftersom att de skulle ha påskmiddag i lördags, då mamma kom hem!

Jag borde sätta mig och skriva den där fördjupningen som ska vara klar tills imorgon, så att jag har en mindre rest!

1 kommentar:

Maria sa...

Timo idag = deppdag.. Vill bara ha sommar!