tisdag 3 april 2007

Sy klänning och fototävling..?
















Eheey.. jag har hittat en ny älskling! Får jag presentera; Den blårandiga "trasig ballong" klänningen som jag har gjort schölv! ;D Se ovan.

Igår fick jag för mig att jag skulle fota lite så man plaskar runt i snön. ujuuj så kallt! Och Skorna var väl inte så passande heller - kinaskor. Oh yeah! Tycker att bilderna blev rätt så sköna.
Mamma blev tipsad av någon kollega om en fototävling för ungdomar, så hon ska länka sidan till mig så får jag väl kolla in lite.
Jag ska också (läs ev.) fota Mias systerson som kör cross.. lite promotionbilder för sponsorer skulle det vara. Får väl se vad det blir av med det. O.o
eh, har jag lagt upp bilden på Nils som jag fotade för en vecka sen? Venne, kan ju annars slänga upp den.
Whatvah!
JAG VILL HA EN SYMASKIN! >.< broken <-- lol på mig.
För nu har jag hittat maaaassa tyg i våran källare.. vill sy massa klänningar, men hallå.. symaskin? Jag vill ju inte gärna sy för hand! Det räcker att jag har gjort en för hand redan.

Jag funderar på att pallra mig till skolan och säga hellu till alla retards. :)

Inga kommentarer: