lördag 14 november 2009

Min hemmagjorda piercing























Nu tror jag att jag har tagit ut den för gott. Eller? Har i snart tre år tänkt göra snakebite, men det har aldrig blivit av... och en lab ger mig inte så värst mkt nöje. Så jag känner, att vill jag ta snakebite senare, så gör jag båda sidorna på en gång! Arrivederci. Merci, á bientôt. Merci beaucoup pour derniers jours. Visst känns det trist att säga farväl till en piercing man har gjort själv - trots att man är nålrädd till tusen.

För ungefär tre år sen stod jag framför spegeln och visste inte riktigt vad jag gjorde - bara att jag vill ha den där jävla piercingen där! Adrenalinet pumpade, jag skakade. Nedkyld, bedövd läpp. Kokad, rengjord, extra tjock synål. Svart och svår Belinda.

Mjaae, vi får se... jag behåller den nog ett tag till. Om jag får in den imorrn vill säga.

Inga kommentarer: