onsdag 25 november 2009






















KAPOW! Nu har jag förhandsbokat Hästpojkens nya! Eftersom jag är i London när den släpps känns det bra såhär... Från Där Jag Ropar heter den, och jag har ingen aning om hur den låter, men ger fullt förtroende eftersom Caligula är så fin. Boka din här!

Kan väl köra en sån där vad-jag-har-gjort-idag-inlägg!
Vaknade upp, matade Mika, skickade iväg henne till skolan... sen satte jag mig ned för att skriva en artikel till tidningen som ska publiceras på fredag. Traskade iväg till skolan, det regnade lite men vadå, fortfarande finns jag. Svenskalektion, jag ska jämföra H.C. Andersens Flickan med Svavelstickorna om hur den tolkas i modern tid och dåtid. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var en väldigt fin berättelse när jag var liten... Sen introduktion till projekterbetet vi ska börja med på vårterminen.. Hängde lite med Hanna och Linn i fotostudion ett tag, sen traskade jag hem! Passade på att köpa ett fett ritblock också, lönen har ju kommit för bövelen! Ett A3-block blev det!

Ikväll ska jag och the görls tönta oss och glo på New Moon... hoppas salen är näst intill tom! Brukar inte föredra bio...

Inga kommentarer: