måndag 30 november 2009

Hahahahaha, måste bara klistra in ett utklipp från Mikas blogg!

"Sedan var det bara att packa om väskan igen, utgång med Belinda stog på schemat för fredagskvällen. Men först skulle jag vara modell för henne i studion, där hon skulle fota för våra fotouppgifter; produktfoto och angelägetkampanjen. Jag blev avklädd till bara bh:n, nerkletad med vax i hela håret och målarfärg på kroppen och fick kolsvarta läppar, den ni! Hon är professionell denna bruttan skall ni veta. Tog tre timmar innan vi var klara, då hade jag få stå i obekväma poser och bli tvingad att kisa med ögonen och öppna munnen. Ja, jag vet, det låter nästan som tortyr och det var det nästan lite. Kan ju tillägga att jag blev insydd i en tygmask och sedan inklädd med smycken på en "järnmössa". Men vad gör man inte för en vän. Men såklart var det inte så illa som jag får det att låta, mesta dels var det riktigt kul och bilderna (speciellt de sista med smyckena) blev äckligt bra! Vilket ni ser här nedanför. Får sno de färigredigerade av Belinda sen så ni får se alla. Jag tror Belinda längtar lite till skolan imorn, bara för att få redigera bilderna. I know I do!"

Hon är allt fin, va! Vi gick inte ut på kvällen, förresten... det var i princip bara till Underjorden vi skulle kunna gå till, och det kände vi inte för den kvällen... istället blev det mys! Jag, Mika och Elin, tre flickor som tidigare den dagen föll offer för vaccinet till den nya, hypade influensan!

Inga kommentarer: