onsdag 11 november 2009

sär-lek
















Jag saknar att åka buss med Emelie.. jag saknar Emelie, jag saknar oss! Hittade lite hyss och saker vi sagt på min bilddagbok (sitter där när jag vill minnas tillbaka).

Läser cosmopolitan på bussen..
14 vilda sexidéer, bland annat..;

"Hmm.. gummisnodden..? Ska vi testa den då vi kommer hem?" - E
"Visst!" - B
"Vem ska vara killen då? Du?" -E
"Ja, eftersom att jag var det tidigare.." - B
"Ja det är ju egentligen därför du inte är med på idrotten.. för du har en snopp och vill inte byta om med oss.." -E
"Nej, och jag vill ju inte byta om på killarnas heller så att nicklas ser mina bröst." - B
"Vi måste vara världens smidigaste par.." - E
"JAG HAR FASTNAAAT!" - B
(påsen fastnade på sätet på ngt konstigt sätt då vi skulle av.. jag ryckte asmkt, och då den lossnade föll jag ut ur bussen.)

Hah, nej.. jag och Emelie har aldrig varit tillsammans, även om alla, verkligen alla har trott det. Jag är inte ens bisexuell, det är hon som är den lesbiska i vårat förhållande! Men det gör inget, jag älskar henne så som jag faktiskt aldrig älskat någon annan. Emelie, du är knäpp.

Inga kommentarer: