fredag 6 november 2009






















Födelsedagsbarnet






















Mika och jag, hängde på andra lång medan vi väntade på de andra...

















Käkade indiskt

















Hanna och Linn

















Alfonsos och Claudios reaktioner när jag sa att ett intro till en av deras låtar, låter som Broder Daniel (de hatar BD)






















Söt och glad Mika!

















Emmecosta


Firade Elins 18-års dag igår! Först fin och mysigt, sen skaka rumpa, sen fint och mysigt igen.
Jag och Mika tog tåget in, medan de andra tog bilen, vilket resulterade i att vi fick dra runt i ungefär 1½ timma i gbg och göra ingenting förutom att dricka. Sen blev det indisk mat, Emmecosta på stars n' bars och sen Svanen!

Jag lärde mig lite italienska som jag nu har glömt! (Värt) Men det var iaf ngt i stil som "Vill du ligga med mig?" sånt nyttigt, du vet. Jag och Mika var kisskompisar ett X antal gånger också, typiskt tjejigt men kul! Fick en ep med tellus about the moon också...


Måste tacka min chef ännu en gång, som fixade in oss på Svanen! Eftersom de flesta av mina flickor är 18, och det är 19 där... men ja, speciell dag eftersom vi firade Elin! "Klart ni ska på Svanen!" Ja, just det.. klart!

Inga kommentarer: