torsdag 29 mars 2007

Bang Bang You're Dead


Shuffle är rätt så bra ändå... jag har bojkottat det, eller inte helt.. men jag tycker att det är ovärt eftersom att jag brukar vilja lyssna på ett särskilt band då jag väl lyssnar.
Dirty Pretty Things kom upp, och jag tänkte "WOOO hela mitt liv blir värt!!"
Nej, kanske inte riktigt, men de var jeeeetebra, tänkte jag :)
"Bang Bang, You're dead!" är min personliga favorit.
Jag ska skriva om min lilla skulptur, vet fan itne hur jag ska göra..
Vi delade ut massa lappar--> ord om varandras skulpturer förra veckan, nu ska vi ska vi använda de orden och skriva lite.. dikt eller whatever... men jag vet inte huuuur jag ska skriva.

Mamma skryter om mig på sin blogg... http://www.leinas2.blogspot.com/ Like, tihi? ^^,
WOOO! Jag och Emelie har ÄNTLIGEN köpt papper som man kan skriva ut bilder och stryka fast på tröjor (; FEDT.

Vi ska sktryka varsin Spindelmantröja med låttexten..
Spindelman, Spindelman
han gör allt som en spindel kan.
spinner ett nät,
VILKEN STORLEK SOM HELST!
Fångar tjuvar,
precis som flugor!
Se upp, här kommer Spindelman!

Grejen är ju att texten och melodin är så himla töntig! Så vi ska få hela siesta att rocka med oss och spindelman-låten.
Sen så ska vi tjuva lite tryck från Threadless och stryka fast på tröjsen :)
Jag borde gå och göra lite skola nu! HEJHEJS! :*

Inga kommentarer: