måndag 19 mars 2007

Det bästa vaccinet


Bleeeeh.
Jag mår sjukt illa! Känns som att jag ska kräkas, har köldfrossa och ont som fan i magen.
Dumma, dumma, dumma.


Och nu ligger Emelie och luktar rök i min säng. Hon röker inte.. säger hon!
Men varför hade hon en cigarett nu då?
Jag gav henne värsta utfrågningen.

Morr.


Gick till skolan två timmar tidigare än nödvädigt - skulle göra klart min skulptur. Kommer väl bild på den senare, eller nåt.
Jag skulle hinna slipa och måla klart - på två timmar. Omg, jag hann knappt! Det enda som saknades var det svarta håret. Ska göra klart det.
På bildlektionen som började kl 10.00 skulle vi ställa ut våra skulpturer, bilda små grupper och förklara andras genom ord. Drygt.
Men Emelie hörde att Sebastian ville ge min ett MVG, jag blev glad. Tårar bildades... eftersom att det inte har gått så bra för mig de senaste veckorna.
Senare hörde hon att Emmi sa att den var så snygg så att hon höll på att dö.
Men honest, så snygg är den väl inte? Men jag är nöjd över den iaf.

Man ska inte bli kär.



Inga kommentarer: