måndag 19 mars 2007

Mystisk reflexman, spindelfobi och ekologisk mjölk från höns!


Tacka vet jag Filip Hammar och Fredrik Wikingsson! De gör min vardag!
Grottmannen någonstans utanför halmstad (?).. sjuk hobby! Men, nu dit jag ville komma (även om jag inte har skrivit så mycket).
- Vem är den mystiske mannen i reflexjackan?
De lovade att vi skulel få veta! Men fick vi det? Nääääe! Jag lovade mig själv att jag skulle skriva mail till Fredrik och fråga vem det var + att ge honom mitt fulla stöd för hans spindelfobi! Jag förstår honom precis. Idag hade jag en spindel rakt över min säng, vilket medförde;

- Belinda flyttade efter sin säng ~80 cm från väggen (ifall spindeln skulle trilla ner i sängen!)
- Grät, slog Emelie för att hon skrattade
- Låste in sig på toaletten.
- Bad Emelie döda den.
...den dog.

(jag ska be Fredrik om autograf)
Jag gillar att Filip är proffessor inom många olika områden:
Tjackologi
..någonting mer, om vatten.. -ologi
Ekologi
"Dricker du ekologisk mjölk från höns?" - Filip. JAG DOG AV SKRATT! haha, det trögaste ever! jag älskar det!
Två av mina bildlärare är ungefär som Filip och Fredrik! Notera ungefär! Deras humor är inte som alla andras. Det gillar vi.

Skriver med min Buttwipe nu på msn <3 läääääääänge sen! Länge sen vi sågs också (konstigt?)
Hon funderar på att läsa till lärare.. hon skulle bli världens grymmaste lärare! Mwi ^^

Nu, till mitt så fint avrundande slut.
Hejs!

Inga kommentarer: