onsdag 28 mars 2007

Ont precis över allt



Bleeh, kände för att skriva lite.
..men jag vet inte om vad.

Borde egentligen ha idrott nu, men som sagt.. Belinda och skadorna säger niet.
Belinda och hennes mentala hälsa säger också niet.


Hmpf. Egentligne vill jag typ hoppa av nu, och gå IV resten av terminen.. men då måste jag väl flytta hem? Och det blir ju lite.. tjorvigt.
Iofs är ju allting tjorvigt just nu, så det gör ingenting. Men mami och papi vet ingenting.. bara att jag vill byta linje.


Tänkte gå och sussa en timma innan lektionerna börjar igen, men min favortitsoffa var upptagen. Min soffa! Jag hittar inte täcket eller kudden heller.
Fan.
Då har jag ju ingenting att gömma mig under.

skitskitskit, allt är skit.
Emelie säger att jag är arg.
Nej Emelie, jag är bara lite negativ.



Jag vet inte hur jag ska göra på påsklovet. Hemma har ju ingen ledigt, alla jobbar.
Det kan ju iofs vara skönt att ha huset för sig själv på dagen, och tralla iväg till skolan nån dag... men jag får ju inte träffa Maria D; Alla borde ha lov samtidigt, trafikkaos och krockar FTW liksom.

Belindas Påsklovsalternativ;
- Norrland och frysa häcken av mig
- Helsingborg och rida pålle
- Tralla runt i Malmö hos folk
- Stanna i Växjö och dö.

Nå, vad tycks?


Nu ska jag gå och dö. Slice and Dice liksom! Lol.

Inga kommentarer: