onsdag 21 mars 2007

Proppmätt dator, irriterad Belinda!


Fotade lite idag, även om min hälsa inte är den bästa.
Uppgift; Reklamfoto. 2 med negativ inställning och 2 med positiv, med 2 olika varor.. alltså, en av varje för varje produkt!
Mina bilder blev väl inte så värst wooooooow-iga, fick typ ingen inspiration.
Vi fick även våra bilder idag, de som har varit inne på framkallning! Veeeeersta! Jag är så glad. Sak nog börja skicka in mer bilder på framkallning! Det är som en annan känsla att ha dem irl i handen.
MORR!! Så irriterande! >.<
Min dator är FULL!
Musik, musik, musik, musik, bilder, musik, bilder, program.
Jag kan knappt tömma min kamera! Jag måste göra det i två omgångar!
- Tömma halva kameran.
- Bränna på skiva.
- Tömma andra halvan.
- Bränna på skiva.
radera bilderna.
- sen, (om man har tur) kan man kaaaanske redigera bilderna i PS om inte datorn säger från och säger att den är proppmätt!
Hej, ge mig en extern hårddisk?
Det skulle jag inte tacka nej till.

Vi träffade 2 fyllon på stan idag:
- Sara ligger på marken, Belinda fotar.
- Fyllo kommer fram och frågar om hon har trillat, Sara ignorerar. Fyllo börjar prata med snälla Ida. Fyllo vill ge Ida hand nummer, Ida tar adress istället.. bara för att göra honom glad.
- Fyllo pussar Idas hand.

Fyllo nr 2:
- Belinda fotar Sara som läser tidning vid resecentralen.
- Fyllo vänder sig om och frågar om jag fotar honom. Svaret blir; Nej, jag fotar min vän här.
- "Men jag ser ju, jag kommer visst med! Får jag se bländaren"
- Vadfan tänker jag.. håller fram kameran, fyllo nickar. Han menade nog objektivet.
- Belinda säger "Tro mig, du kom inte med på bild."
- Fyllo svarar "Är du någon slags fotoexpert eller?" "Nej" svarar jag "är du?".
"ja" Får man till svar.
Belinda skrattar inombords.

Tragiskt.
Natti!



Inga kommentarer: