torsdag 7 januari 2010

woho!

Jag är fattig igen! Gick in på min internetbank och fick se att jag har för närvarande 108 kr i min ägo... trodde att jag hade ungfär 700 kr, mn ickt sa nicke. Sitter och funderar på hur detta ska gå ihop restn av dagarna. Äh, this will work! Jag har gjort det förut, är ju bara 4 dagar till hemresan!

Imorgon ska vi vara turister och dra iväg till tate modern och kanske nåt museum. I övermorgon fyller jag år, det blir middag och folket har fixat en överraskning till mig (ojoj) efter det drar vi till Camden. Dagen efter födelsedagn (alltså lördag) ska vi kolla på sista skivan av sex and the city-boxen.... på söndagen vet jag inte. Kanska göra ogjorda saker och packa. På måndag vänder det hemåt. Till sverige.

2 kommentarer:

Maria sa...

det hände mig också.. man underskattar pundet tror jag och räknar med för lite :p

VI var också på tate :) Men missade popkonst utställningen som vi verkligen ville gå på. Det kostade 12 pund, så vi sket helt ärligt i det. vi var för fattiga

Belinda sa...

ja, jävlar du... jag brukar tänka att £10 ä typ runt 115 kr ändå... men nä, little miss failure :)

m, det blv inget tate idag... i gick t igår, jag och elin vill dra hem ganska tidigt, mn inte mikael, så vi blv kvar te på klubben till kl 8... vaknade 14.40 idag typ....

missade lite på victoria and albert också... typ fashion och smycken och sånt... vi kollade mest på arkitektur och lera och sånt!