söndag 24 januari 2010

Dagens och Gårdagens Mika;

Okej, min och Mikas kommunikation i helgen har inte varit den bästa, därför kör vi Dagens Mika med uppdateringar från facebook!

Idag ca kl 21;

"Klarade instruktörsutbildningen!! Hemma och är helt slut, men ack så glad!"

Igår kl: 19:08
"
Har haft premiär som Body Step-instruktör för en låt idag! Har fått riktigt bra feedback så motivationen för morgondagen är på topp. Skall snart ställa mig och skaka rumpa till min nya låt inför morgondagen, men först lite välförtjänt choklad."


Hon må låta nyttig... men se, hör och läs! Choklad efter ett stenhårt pass! Hehe, nä... jag är bara avundsjuk att hon inte är här, att chokladen inte är här, med mig. Veckans sista MIKA-inlägg, sista överhuvudtaget? We'll see...

1 kommentar:

MIKA sa...

OH I'm coming back! Läsarna älskar mig!