söndag 10 januari 2010

Okej, tre dagars firande av th big 2-0-day.

tordags; Camden på marknad, middag med trevlgt folk, vidare till kvartetskrogen Regents, Bert tog oss vidare till Bungalow 8 (som var helt dött) så vi drog vidare till bögklubben Fire (där bögar var en raritet).
fredags; chill hemma, äta thaimat och glass och glo på sex and the city-boxen.
lördag; Som sagt... det skulle bli Koko, men man var tvungen att skaffa fram biljetter.. och det hade vi inte tid med ä vi kom på att så var fallet -så- det blev ut nånstans till ett ställe som jg inte riktigt km ihåg namnet på! Men kul var et iaf!

Vi har kvar en flaska mousserande vin, tror vi ska korka upp den ikväll!

Idag stannade elin hemma ch jag gick ut för att inhandla lite nödvänig saker! Tuben här id Kensal Green är avstängd igen, så fick ta bussen en hållplats till nästa underground hållplats. Ja, det kanske inte låter så farligt... det är det inte heller... bara lite jobbigt!

Orkade inte ta mig längre än till Oxford Street - turistgatan. Kände först att det skulle var hopplöst att hitta julklappar... gick bakgator mot soho i hopp om att hitta nåt! Traskade tillbaka till oxford st. och banne mig! Första affären jag lgger ärke till ä perfekt! Var jag rik skulle jag köpa allt i den, på riktigt. Den skrek Belinda! (och presenter skrek den också förståss)

Ja, ikväll ska det packas... imorgon bär det av hemåt.

Inga kommentarer: