fredag 22 januari 2010

Idag har jag varit tjugo i två veckor... och jag har inte besökt systemet ännu. Mamma skämtade till det lite att jag måste vara den förste svensk som inte besökt systembolaget när man fyllt 20. Nästa vecka är det löning!

Dagens Mika;

Igår, som sagt, fotade vi lite i studion. Och i morse drog Mika in till gbg på instruktörutbildning! Hon är en sån där hälsomänniska, typ..! Men, igår glömde hon sin påse med vattenflaska och sånt nödvändigt i fotosalen... så i morse läste jag på min facebook att Elin bad mig gå och hämta dem, eftersom hon låg hemma och mådde dåligt. Jag tror vi alla välkomnar förkylningen, jag läste på metro att kräksjukan är på väg. Sist jag kräktes var i somras, tror jag.

Det är den enda närhet jag har fått av Mika i dag - nästan! Hon ringde mig idag, faktiskt! Men det var bara för att jag hade ringt förut och hon svarade inte. Dessutom har jag ju faktiskt skrivit lite med henne på MSN... och det är faktiskt därifrån jag plockar dagens citat!

Dagens citat: "hö jag ligger på mage i sängen på smaskar choklad!"
(är det sånt man gör på instruktörutbildningar?)

Dagens citat#2: "pirra på, måste bara bajsa"
(barnet inom mig var tvunget att ta med det)

Inga kommentarer: