onsdag 19 januari 2011

Middag till frukost!






















Imorse åt jag middag till frukost! Ja, hör och häpna. Ibland gäller det att rocka till vardagen lite. Eeeheh, nej, egentligen hade jag ingen frukost hemma... så då gäller de alternativa lösningarna. Det blev egenkomponerad thaigryta. Nomnom. Till lunch blev det egenkomponerad thaigryta, och till middag (trumvirvel); Egenkomponerad thaigryta! Jag är nämligen förbaskat bra på att laga god mat när man känner att skafferiet ekar tomt, därav de statiska måltiderna.

Efter middagsfrukosten sminkade jag mig såhär, slängde på mig en rak spetsklänning (influens a la 20-tal), proppade i örhängen och säkerhetsnålar i öronen och gick iväg till jobbet. Fäshion.

När jag kom hem bakade jag två satser scones - med lingonsylt och kardemumma i. Nomnom det också! Åh, vad jag ränner iväg! Nu ska jag sluta skriva, så jag inte skriver en hel novell.

Inga kommentarer: