onsdag 26 januari 2011

Mat mat mat. Mat.















Jag och Kajsa som sitter i en park i somras. Och äter. Äter vindruvor och lite frukter och lite naturgodis och dricker mousserande vin.

Åhgud vad jag känner att jag bara pratar och skriver om mat nu för tiden! Mat mat mat. Mat. Jag skriver om vad jag äter, jag skriver om att jag bakar scones, äter scones, dricker te, äter thaigryta, äter ägg. Jag skriver om att planera in middagsträffar, jag pratar om hemliga middagsträffar som man anordnar för folk, jag gav bort en middagsträff i julklapp. Mat mat mat. Både på bloggen och på facebook.

Inte nog med att jag snackar mat, jag är rätt bra på att laga mat också. Om jag orkar vill säga. Ja, den som vill laga mat med mig kan ju hojta till... som förstått så tackar jag inte nej till lite föda! Ja, dessutom handlar ju det här inlägget om mat... så detta inlägg göder ju min skriva-om-mat-statistik. Bra. Fint. Hej!

Inga kommentarer: