måndag 17 januari 2011

ÄTA ÄTA ÄTA
























ÄTAAA! Jag fattar inte, helt plötsligt får jag sug för allt och jag vill äta hela tiden! Det måste vara för att jag är kvinna. Jo. Jag får liksom aldrig nog. Har jag ätit en portion thaigryta (som jag åt till middag idag, btw) ...så vill jag ha mer. Har jag ätit en scones vill jag ha en till. Fast, någon måtta får det vara säger jag till kroppen.

På fotot ovan var jag på P&L -09. Jag var oduschad, solbränd och ja... allt man kan vara på en festival. Suddig var jag också, tydligen. Jag och Elin hade bestämt oss för att äta en redig middag och gick på resturang bland alla svennar. Fancy. Det var en grekisk resturang, tror jag... men det enda jag kommer ihåg var att vitlöksbrödet smakade gasol.

1 kommentar:

Petra sa...

Det är en grekisk restaurang, vattnet kostar extra där. Vi smugglade in och blev sjukt uttittade när vi böjde oss ner under bordet och drack.
Jag var för övrigt mer hungrig när jag gick därifrån än när jag kom dit, och då var jag vansinnigt hungrig innan. Det luktar gott där, men det smakar.. ja, gasol.