måndag 17 januari 2011

Att utveckla sitt pyssleri







































Ahmen! SÅNT HÄR kan man ju sysselsätta sig med på sin födelsedag! Att limma fast sina jeans i låret - varför inte? Jag skulle fixa min fina, gröna pinnstol med superlim (superlim som jag för övrigt fyndade på T-livs... 3 st för 15 spänn, eller något sånt! T-livs for life, 2:a Långgatan) Hur som helst. På fotona försöker jag befria mig själv med hjälp av tops dränkta i aceton, och med glädje kom jag loss! Nu, lite mer än en vecka sedan ser det ut som att någon har fimpat en cigg på mitt lår, och jag har världens äckligaste sår. Hur kan man få ett sår av lim? Hmm.

Ja, nu är jag 21 i alla fall. Gammeljäntan! Min födelsedag firades hemma hos mig med några vänner sent in på natten. Mysigt!

Inga kommentarer: