måndag 6 september 2010























Idag har jag ätit glass, pannkaka, blåbärssylt och gottat mig! MMMM! Men nä, jag har ju faktiskt varit lite produktiv också...!

Jag har nämligen varit på loppis... Jag var ute efter en liten möbel att ha i mitt nya boende i gbg! Men det råkade bli lite mer saker än det...

Två plåtburkar att ha te i.
En gammal resväska... hittar sällan sånna, så jag tänkte "nej, jag slår till nu när jag kan!"
En Lampa (som jag sedan jordade när jag kom hem. I'm a handy man.. wo-man)
OCH! OCH en möbel! En liten 60-talare som någon har envisats med att måla om till vit, när den egentligen ska vara i mahogny. Den lilla byrån ska få stå vid sängfoten, om man nu kan säga så.

Dessutom har jag flyttpackat lite... på torsdag säger jag farväl till uddevalla!

Inga kommentarer: