tisdag 28 september 2010





















































































I helgen hade jag ett litet inflyttningskalas! Jag bjöd på norrländsk och brittisk middag... Flatpalt och Shepherds Pie! Och vin till dem som ville ha det, och öl till de som föredrog det...

Det blev mest häng inne på mitt rum där vi satt och snackade, och tänkte.. och pratade lite mer!

Tyvärr blev det inga foton av själva kalaset, jag tänkte inte på att fånga stunden nämligen...

Jag fick några fina inflyttningspresenter också!

Av Jonas fick jag ett liv, som han så fint uttryckte det själv! Eftersom det kan vara lite krångligt att hitta, gick jag ner och mötte honom... och han insisterade på att jag skulle se presenten på direkten, att jag var tvungen att bära på livet, annars skulle den dö i påsen!
Robin hade ritat på sånt papper man målade på när man var liten, som man sedan slänger in i ugnen... och så krymper det jättemycket! Det fick jag av Robin, han hade målat ett avhugget finger där det står Belinda på... jag vet inte hur jag ska tolka det, hehe, men jag gillar den iaf!
Av Tina fick jag ketchup och sweet chilli sås! Perfekt, sånt man inte riktigt köper själv liksom!
Och Kajsa, den filuren... gav mig Cillit Bang! Hon vet mycket väl hur mycket jag behöver den... jag använde en hel när jag städade badrummet och badkaret!
Anja kom med en söt, rosa blomma i en korg! Inte nog med det, hon hade stoppat ner en liten 70%-ig chokladkaka däri också!

Filip, Simon och Per tog med sig sig själva, och det var minst lika kul!

Inga kommentarer: