söndag 27 december 2009






















Ja jävlar i mig!

Idag har jag lyssnat igenom hästpojkens nya, konstant. Små korta stunder är den som gått mest, tror jag. Jag har även packat... och jag är inte färdig ännu! Har lite problem med att packa lite, eftersom jag älskar i princip alla mina kläder, och kommer säkert hitta nya kläder i LDN måste jag packa lätt. Det brukar inte finnas i mitt vokabulär.

Jag har också varit ute och inhandlat lite varor... sånt typiskt svenskt till Grodan och Gaba i LDN. Hämtade vågen hos pappa eftersom jag säkerligen kommer packa mer än vad jag får... och jag kom precis hem från Neo! Satt väl en timma och matade och gosade med honom, jävlar vad social han är!

Nä, nu ska jag fortsätta! Jag ska sy in en kjol, hitta en tygväska jag sydde för ett halvår sen.. hittar jag inte den måste jag hitta tyget jag använde och sy en ny! Jag ska packa klart, färga ögonfransarna och ladda över musik till mp3n.

Inga kommentarer: