tisdag 1 december 2009























Idag visas första avsnittet av julkalendern! Dessutom är det byta-sida-på-kalendern-dagen! Den här sidan publicerades i fredags på UNG-sidorna. Fatta vilken nostalgi jag kände när jag skrev det! Jag glodde på massa massa klipp på youtube samtidigt som jag skrev, underbart!

Vi listade top fem julkalendrar...
1. Mysteriet på Greveholm
2. Tomtemaskinen med Pettsson och Findus
3. Julens Hjältar
4. Jul i Kapernaum
5. Kaspar i Nudådalen

Dock så kom inte min absoluta favorit med (Näst efter Tomtemaskinen med Pettson och Findus) Kurt Olssons Jul för bövelen! Det var bara jag och Erik, redaktionschefen som hade sett det, så vi fick skippa det...

3 kommentarer:

Patrik Petersson sa...

Jag håller verkligen med om att Mysteriet på Greveholm är bäst =)

Tina sa...

Men hallå, Pelle Svanslös?!

Belinda sa...

Partik; Äh, Tomtemaskinen och Kurt olssons jul är de bästa!

Tina; Haha, vi pratade faktiskt om den kalendern... men han hamnade på top tre bubblare!