fredag 25 december 2009

Alltså... jag behöver ett par nya hörlurar!

Mina gick sönder, så jag fick Linns ipod hölurar... nu har de gått sönder, så jag använder ett par jag snodde åt mig när jag sist åkte 1a klass på tåg.. man får ju såna där asdåliga där. Men, nu har ena gått sönder där, så man hör bara ur den högra! Fan, tur att jag får låna Bills wesc när jag drar till LDN.

...fast nu har jag lagat de jag fick av Linn, men ljudet har blivit sämre.

Hade jag inte sagt att jag bara ville ha pengar i julklapp hade jag önskat mig ett par feta hörlurar! Kan väl rabbla upp vad jag fick också. Torkat renkött (normalt, ja) av mormor, en slags rubricks kub a la 360 grader, örhängen, biobiljetter (nu kan vi ta våran bio-dejt, Mika!) Porslin (jag får en tallrik och skål varenda år, de där jättefina som nästan ser lite stickade ut på kanterna) och uhm... ja, kommer inte ihåg om det var nåt mer, förutom pengar! £110 av familjen, 500 sek av mormor, och lite extra av pappa som jag inte fått ännu... vet inte hut mkt, men det spelar banne mig ingen roll. De betalade ju min resa också, som födelsedagspresent. Nu klarar jag mig, hoppas jag.

Inga kommentarer: