tisdag 23 februari 2010

sportlov... då ska man ju faktiskt sporta lite!

Igår kom mika hem till mig... vi bakade äcklig paj och åt goda muffins, kollade på factory girl och snackade skit! Precis så som man ska göra..! Hon sov över, och i morse drog vi iväg till simhallen med Elin! Så, jag har gjort mitt sportande denna vecka.. (höhö).

Jag har käkat thaimat (grön currygryta) och afrikakäk (country-chop). Jag har ätit ostmacka med äpple på och druckit te! Jag och Elin klippte Johans hår, sedan kollade vi på ghost whisperer..! Jag har även snackat lite med Max, som alltid är väldigt givande. Jag har KOLLAT på tv, och tänkt på hur onödigt det egentligen är. Istället slog jag igång SVTplay och kollade på lite dokumentärer... nu ska jag sova.

1 kommentar:

Tina Vernon sa...

Åh, jag har frälst någon! Välkommen till äpple-ostmacka-sekten :)