onsdag 17 februari 2010











































Igår drog jag mig in till gbg, för att droppa av två målningar till Youngfuck.

Här är en dem! Den översta målningen blev lite ändrad på när jag kom till Mitt Andra Hem (Där spelningen höll till). Stefan ville ha lite bröst på, så då målade jag på två par bröst! Fin spelning (som vanligt?) lite krångel med ljudet bara!

På vägen hem missade jag preciiiis spårvagnen, orkade inte vänta 2 minuter på den andra, så jag började vandra från masthugget in till centralen! (haha, ja... jag vet, lathet! Men jag fick motion iaf!) Passade på att ringa Emelie på vägen, vi pratade om flytt, om Saga, om att jag ska bli tjock (men inte om fingrarna), om Jolle och om att Emelie skulle komma och möta mig vid grönsakstorget... (hon bor i växjö).

Inga kommentarer: