söndag 27 februari 2011

Nypa på Lovisas rumpa!

Heh, ja. I fredags var det Nöjesguiden som hade prisutdelningstjosan på Yaki-Da. Vi råkade hamna på bild, jag råkade se lite rädd ut! Hur som haver, det var en helt ok rolig kväll! Vi gick mest runt hela tiden, runt runt runt, upp och ner för alla våningar. Runt runt.
















Här har vi Robin! En väldigt skäggig Robin, han fick fina kommentarer om sitt skägg hela kvällen, vet inte om jag kan räkna det på en hand ens!

















Och Lovisa och Jag. Lovisa är jättefin, som vanligt! Jag ser väl mest rädd ut, som om fotot togs under pistolhot! Det kändes väl lite som så, med tanke på att han slängde upp kameran i ansiktet på mig från ingenting. (Heh, jag nöp Lovisa i rumpan för att hon skulle vända sig om och vara med på bilden, en liten notis, bara.)

Inga kommentarer: