tisdag 7 december 2010
















Sälen är min katts snuttesäl... söndersnuttad. Ganska äckligt, ja.


Jagärsåtrött. Förkyld och trött. För någon dag sedan hoppade rösten till lite, och jag lät som en pubertal tonårspojke... fast det var väl inte bara förkylningens fel!

Igår var vi iväg med jobbet igen och åt på Mañana, sjukt gott! Jag åt getostsallad med färska rödbetor och roccula till förrätt, oxfilé med någon slags mindre god sås och potatis, och som avslutning beställde jag spanska ostar med fikonmarmelad och kex! Nomnomnom! När vi traskade hem snöade det som fan, jag undrar hur mycket snö det ligger på marken nu. Man orkar ju lixx inte glo ut genom fönstret asssåååå. Ska bli spännande att se. Ska också bli spännande att se när vagnarna slutar gå, för att det är så mycket snö!

Jåhådaa, nu ska jag i alla fall iväg och jobba... bara äta lite först!

Inga kommentarer: