tisdag 7 december 2010

Dagen jag blev befodrad!















Jag, Kajsa, Jonas


ÅÅÅÅH! Jag är så glaaaaaaaadddd!

Min enda lediga sovmorgon denna veckan - trodde jag, fram till kl 12:44. Då ringde Kajsa från jobbet och ville att jag skulle jobba idag också. Jobbhora som jag är, så sa jag såklart ja, halvsovande.

När jag kom till jobbet, ville Kajsa prata med mig inne på vårat nya lilla hemtrevliga kontor (höhö, bakom disken, under rulltrappan, som tidigare var vårat whole-sale lager!) Vi pratade en stund, och sedan kläckte hon ur sig att jag ska få ta över hennes roll när hon tar över Jonas roll! (Jonas ska flytta, tyvärr.. och Kajsa blir då Manager, och jag blir Assistant Manager)

Jag är så himla glad! Nu ska man bara förbereda sig för alla ändringar som håller på och sker!

1 kommentar:

Leina sa...

GRATTIS TILL NYA JOBBET.... Pom pom..... =D =D =D