måndag 15 november 2010

Jag och Kajsa bestämde oss för att gå på museum idag! Men... sen kom vi på att alla museum är stängda idag, just för att det är måndag! Det tyckte jag att jag borde ha koll på, med tanke på min lilla vad-ska-jag-göra-idag-tips-för-veckans-alla-dagar-lista! Så, vi gick på stan och dreglade lite på allt...! Hade jättekul och jättemysigt, doftat på tusentals parfymer, smetat smink på händerna så att det inte längre får plats och ja, varit tjejiga.






















Hela Kajsa matchade idag! Rosa basker, rosa sjal, rosa nagellack, rosa stövlar...!















Till och med en rosa mobil!






















Vi gick till världens finaste butik! Jag ville helst inte lämna stället... de hade till och med en säng mitt i butiken, jag hade nog kunnat stanna och sova i den, tror jag!






















Sött julgranskrimskrams lite här och där, men mest överallt!















Turkosaglittrande bambisar.















Kajsa och julgransbollarna!















Jag och... porslinet?















Det var så himla mycket saker där!















Vi hittade till och med en tyllkjol från jobbet i den butiken... de hade satt den runt en lampa, som en lampskärm (som jag brukar tipsa kunderna om att man kan ha dem som när man inte använder dem)






















Sen gick vi vidare! Dreglade lite på saker som vi vill ha, men man kan ju inte få allt! Och gick till jobbet för att säga hejihej till Jonas, som har varit i Stockholm mer än en vecka nu!

Inga kommentarer: