tisdag 24 augusti 2010















Åh, har har varit sugen på pannkaka i snart en vecka nu, och ännu har jag inte fått mina pannkakor! Jag ska nog göra lite pannkakor imorgon, tror jag! Mmm.. pannkakor!

Idag har vi gjort massa ändringar i butiken, flyttat saker och haft oss... och nu har hösten officiellt börjat, vi har plockat upp vinterjackor och pälskappor.. så passa på att fynda! Bland annat en trenchcoat från Dior, eller varför inte en äkta eskimåjacka av sälskinn? (Nej, jag stöttar inte pälsindustrin, men tycker att vintage är okej, för då är den gammal och skadan är redan skedd).

Och åh, jag blir så glad att det värmer i hjärtat! Jag blir så glad när jag får höra att jag gör ett bra jobb, eller ser lite fin ut... här om dagen berättade en vän att hon hade läst en blogg där ägaren hade skrivit lite om "den fina personalen på Beyond Retro Gbg, speciellt den långa, blonda tjejen". Hjärta på det.

Imorgon blir det löning! Då ska jag betala mobilräkning och ge Kajsa lite riksdaler för hennes longboard (som numera är min, för hon sålde den till mig, kul!)

Inga kommentarer: