måndag 26 juli 2010

Oj! Vad duktig jag har varit! jag somnade runt 22.30, väcktes när familjen drog till norrland kl 6, funderade på att vara hurtig och gå ut och gå... men tänkte att jag skulle spara det till senare! Somnade om, vaknade kl 9.30, käkade frulle, lagade två dragkedjor (!!) en till en playsuit som jag köpte när jag var i ldn i januari och som gick sönder när jag var på en svartklubb i februari... och den andra dragkedjan tillhör ett par marinblå shorts, och jag känner mig lite som en postgubbe när jag har på mig dem!

Nu har jag diskat, och funderar på att dra ut och gå snart, det är ju faktiskt helt okej väder för sånt... motion alltså.

I fredags var vi på flamingo (igen, who would have known) Det var blomsterfredag, och alla som hade en krukväxt med sig kom in gratis! Jag pimpade min växt med söta klubbor med djur på, och en kontaktannons... så klart!

Och igår, lördag, var vi på flamingo igen... jag hade på mig en grafisk 60-talsklänning i ljust turkost och brunt typ, det första som hände när jag hade beställt ett glas rött var att någon stötte till mig, och jag fick tre ganska stora rödvinsfläckar på klänningen.. på det turkosa tyget! Kvicktänkt som jag är, sprang jag iväg till baren och frågade en kille som höll på att beställa att beställa sodavatten och salt till mig och min klänning... of course kunde han göra det! Tack, snälla du! Och tro det eller ej, men inget spår av rödvin syns på min fina klänning!

Jag och Lovisa startade dansgolvet, vi fick gratis mat och sen drof vi till nef! Jag, kajsa, lovisa, filip och anna tävlade om vad som gick fortare... att gå eller ta vagnen till nef, filip den sparveln vann, men det är bara för att han går så jäklarns snabbt! Herrejisses!

Jag postar lite bilder i ett eget inlägg... ska bara redigera dem lite först!

Inga kommentarer: