måndag 9 mars 2009


Oj oj oj! Åkte in till göteborg för att sätta upp affischer till siestafestivalen (så jag får gratis inträde). Det regnade. Mycket. Ingen bra dag för planchuppsättning. Gick in i lite butiker för att hitta ett fint paraply, hittade jag ett? Nej... Inget fint paraply i hela göteborg! Sen kom jag på att Beyond Retro har öppnat i arkaden, så dit traskade jag! Hittade en kort, kort gul 60-tals klänning, svarta lågskor i läder och fina killar bakom disken. Jag gjorde i princip allt utom det jag egentligen skulle. Men jag var glad och söt och fick mina plancher uppsatta till slut!
--------------------------------
Translation;
Went to gothenburg today to post some wall charts for the Siesta festival! It rained a lot, so I went to find a pretty umbrella. Did I find one? No. But then I remined myself that Beyond Retro just opened in gothenburg, so I went there! I found a veryveryvery short, yellow dress from the 60's, black shoes and some very fine boys behind the desk.

Inga kommentarer: