lördag 7 mars 2009


Detta är jag om ungefär 50 år...
Jag ska bära fina, skira, fluffiga designerklänningar, matchande sockar och håriga ben. Mitt hem är fullt med vackra lampor och utopiska huvudbonader, och jag har 21 katter och alla heter Kajsa.
Jag ska baka hallongrottor och kladdkaka hela dagarna. Dricka te med mina närmaste. Göra mig fin och klä mig som om varje dag var en fest.
Bilden ligger i min inspirationsmapp på datorn.
------------------------------------------------------
Translation;
this is me in about 50 years...
I'll wear beautiful, tender, fluffy designerdresses with matching socks and hairy legs. My home is full with beautiful lamps and hats taken from the imagination. I'll have 21 cats, all named Kajsa.
I'll make cookies and cakes all day long. Drink some tea with my closest friends. Dress up every day as if each day is a party.
This picture is in my inspirationmap at the computer.

Inga kommentarer: