söndag 27 juli 2008

Hjälp, imorgon åker jag till Växjö, för att sedan ta mig till Emmaboda(!!) och jag har inte börjat packa! Min hjärna är så mos att jag inte vet hur jag ska tänka logiskt och vad som behövs att ta med! Skyller på värmen.

Igår blev det Trädgårn med lite folk, kulkul! Ritade stämpeln för att slippa betala, snål ska man vara! Vakten kollade skumt på min ditmålade stämpel, Elin suger på att kopiera! Haha. På den lilla förfesten den lilla korta stunden vi hann, lärde vi känna Bee lite grann! Hon var fourth cousin till rebeccas kille, sjukt rolig och från australien! Hon hade stukat foten, men brydde sig inte alls om det och lämnade kryckorna hemma!

Peppar Emmaboda, och nöter Almedal rätt mkt nu, ja.

1 kommentar:

Maria sa...

ååååh!! Kommer du att få se almedal?! SÅÅ avundsjuk :/ :)