tisdag 5 februari 2008

Nu är den här!

Min krönika ligger uppe på skolans nättidning nu! Ni kan läsa den här! Snart kommer min andra krönika upp också, måste bara få godkännandet av Lars och Monica att en bild på Wiggo läggs upp.

Ååh, vad textläraren älskar mig! Hahaha! "Du skriver verkligen jättebra Belinda! Och du kopplar verkligen till illustrationen och texten! Detta är verkligen något jag tycker du borde göra! Att illustrera och skriva texter! Jag kände verkligen hur jag drogs in i dina krönikor". Ja, så kan det gå! Personligen tycker jag inte att de är så bra på den nivå hon tycker.

Funderar fortfarande vad jag ska välja i tvåan. Foto är ju som sagt spikat! Sen vet jag inte om jag ska välja mellan GRAF eller TEXT? Det blir nog bra ändå. Kompis, det går bra nu.

Idag hade vi foto! Glömde ta med mig några foton hem. De blev väl inte suveräna, men kul var det iaf!

Min enda lediga dag denna vecka. Eftersom att jag drar till Växjö i helgen så måste jag jobba hela veckan... typ. Så idag ska jag skriva skolarbeten fram till kl 20! Då är det tv och slacker som gäller för hela slanten! Måste slå en pling till Hamster också.

Hej för mig! Tjingeling fisring!

Inga kommentarer: