fredag 18 januari 2008

Bruden är skillad.


Hohoho, hör och häpna! Belinda Sandström har skrivskills! Jag är nästa Ronnie Sandahl i kvinnlig skepnad! Tangenterna bara flyter under mina fingrar och ljuvlig text flätas samman! Or not. Har TEXT på Mediaproduktionen nu, två veckor av fyra är avklarade och textläraren är faktiskt inte så hemsk som alla säger. Kanske för att jag är ett litet smörbarn? Nej, jag skulle inte framställa mig själv som ett sånt barn... jag hatar sånna. Det bara kliar i hela kroppen. Usch. Anyways, kom bara in i klassrummet för att fråga textläraren om en lite grej och hon nästan slänger sina kommentarer på mig som en turtle med sånna stjärnor man slänger iväg (om de ens använder sånna, guud så kass jag är!)
"Belinda! Jättebra, verkligen! Inte vanligt för någon som går första året! Skriver du hemma? Har du bra betyg i svenska?"
"uuh, heh.. nej." var det mest intelligenta svaret jag kunde komma på.

Så lät det och nu ligger min artikel om Sandra högst upp.
Read it! Ni hittar intervjun om mig längst ner.

Imorgon ser vi storm på västkusten och jag är fan inte pepp!
Om en vecka är det inflyttningsfest hos Elin och Emmy!
Nu ska jag kila iväg och möta Jennifer!

Tjatja!

Inga kommentarer: