torsdag 8 november 2007

Julklappar och WTC.


Pete Doherty - the man, the myth. Hur mycket sliskigare får det bli? Men med en hjärna torr som en öken snodde jag rubrikidén från Maria... som egentligen inte var en rubrikidé från början.

Jag har även listat upp en massamassamassa saker jag vill ha i julklapp! Mest skivor, böcker, dvd och kamerastuffs. Sånna billiga kamerastuffs alltså.

Mamma ska vara glad att hon har kreativa barn som planerar att göra de två tvillingtornen i form av pepparkaka. Naturligtvis ska det finnas ett pepparkaksflygplan i ett av dem. Över de två tornen ska vi göra en skylt där det står "WTC", sen ska vi göra en annan del, lite avskilt från den andra... med bara massa smulor! Vad kan det stå där, tro? "Ground zero". Humor har vi, humor som ingen annan. Eller?

Hmmm, vad mer har hänt idag? Filmade lite! Agerade skådespelare för Emmy och Sandra. Haahaha, berättar mer senare! Då jag orkar. Jag är ju egentligen en sån lat människa har jag fått höra, ett antal gånger. Jag och Maria har även beslutat att vi ska flytta till England tillsammans, dels för att det svenska språket är så fult. Istället vill vi bo bland människor med typiskt england-inavel-utseende med öron som dumbo och näsor som häxor.

Nu ska jag gå och ladda upp en miljon bilder på bilddagboken, för Marias skull!
http://designerdrugs.bilddagboken.se/

1 kommentar:

Maria sa...

omg, gillar idén om pepparkakshuset! Snälla spräng det sen när julen är slut x)..men passa er så att CIA eller ngt inte får reda på det. Då lär de väl gripa er som terrorister eller what not xD