fredag 25 juni 2010

















































































































Kajsa ville ha våfflor, Jonas ville ha öl, jag ville ha vin. Vi satte oss på en bänk för att enas, typ-ish.

Det blev till att dricka öl och käka skräpmat! Eller ja, falafel är väl inte sådär jättefarligt, men det blev pizza och hamburgare också! Jonas är vegetarian, Kajsa ville ha hamburgare, eftersom att hon bor i ett kollektiv med bara vegetarianer, och får inte äta kött hemma, så hennes kropp skrek efter det. Jag kände för att riva i lite pizzakanter, så jag beställde en sådan!

Efter det drog vi vidare till Kings Head och satt där i några timmar, mysigt. När vi väl bestämde oss för att kila hemåt, drog Jonas åt ett håll, och jag och Kajsa ett annat. Vi missade den sista vagnen hem till henne (jag skulle få sova hos henne). Vi blev så arga, så frustrerade, att våra salongsberusade ninjaben gjorde de mest attraktiva luft-karatekickarna jag någonsin gjort, och skådat!

I hopp om att Jonas mobil inte hade dött, ringde vi honom. Vi fick gå med honom hem, och skuttade ikapp mot honom från masthugget till hagabion. Oj vad benen sprang!

Hemma hos Jonas bjöd han på hembakat bröd (som var sjuukt gott!) och jag på vin!

Inga kommentarer: