fredag 7 maj 2010

åh, det var ju en evighet sedan jag uppdaterade!! Jaja, cv-fotona nedan var till ett cv som jag tänkte lämna in till Beyond Retro i gbg... sagt och gjort! På torsdagen för någon vecka sedan lämnade jag in den, personalansvarige verkade glad! De hade ringt från sthlm, så han visste att jag skulle komma förbi. Tisdagen efter jag hade droppat mitt cv ringde han och undrade om jag ville hoppa in för en annan som inte kunde.

Woho! Tänkte jag! Såklart jag ville hoppa in och jobba! Så, jag får hoppa in när ingen annan kan, eftersom schemat för sommaren redan är satt... men man kan ju hoppas att något händer till hösten.

Hursom, det var kul att vara där och få jobba lite! Kanske inte riktigt det jag är van vid från sthlm, med tanke på att butiken är mycket mindre, och där finns ingen "grotta" som det kallas... lager alltså, för prissättning och förvaring!

Inga kommentarer: